Retourneren

Wil je (een deel van) je bestelling retourneren? Dat kan. Bij Scooterservice Niedorp – Winkel heb je altijd een zichttermijn van 14 dagen na ontvangst bestelling. 

Voor een goede en snelle afhandeling hebben wij de volgende retourprocedure:

  • Meld jouw retour aan via info@scooterserviceniedorpwinkel.nl en vermeld het bestelnummer. Wij zenden dan een retourformulier toe. Vul deze in en stop het formulier bij de retourzending. 
  • Het artikel kan gratis geretourneerd worden op onze werklocatie of per post naar ons toegestuurd worden.
  • Verpak het product in de orginele (onbeschreven en onbeplakte) verpakking en vervolgens in een nette en stevige over verpakking.

Retourvoorwaarden

Artikel ongewenst en onbeschadigd?

  • Het artikel wordt vergoed als deze binnen de zichttermijn van 14 dagen herroepen wordt, en binnen 14 dagen na herroeping geretourneerd wordt.
  • Graag het product/de producten correct inpakken. Dat wil zeggen: in de onbeschreven en onbeplakte originele productverpakking en vervolgens in een stevige en nette oververpakking.
  • Het retourpakket wordt enkel volledig vergoed als deze ongebruikt is en in de originele verpakking wordt geretourneerd, indien mogelijk met een formulier met bestelnummer. Bevat het retour gestuurde product gebruikssporen of is het niet in de originele verpakking retour gestuurd, dan wordt mogelijk slechts een deel vergoed.
  • Als je je bestelling in zijn geheel terugstuurt, indien mogelijk onder bovenstaande voorwaarden, dan wordt het aankoopbedrag inclusief de heen-verzendkosten van Scooterservice Niedorp-Winkel  naar jou  teruggestort op je rekening (indien betaald).
  • Retourzendingen zijn voor eigen risico. Voor de directe retourkosten ben je als klant ook zelf verantwoordelijk.
  • Een eventuele terugbetaling vindt doorgaans plaats binnen 3 werkdagen na binnenkomst van de melding van herroeping (onder voorwaarde dat het product/de producten retour gestuurd zijn).
  • Voor de terugbetaling wordt gebruik gemaakt van dezelfde betaalmethode als waarmee je de aankoop hebt voldaan, tenzij je instemt met een andere betaalmethode.

Beschadigd, verkeerd geleverd of defect?

  • We willen je vragen om een defect/ beschadigd of verkeerd geleverd artikel vooraf, telefonisch, per mail of WhatsApp aan te melden met uitleg en foto’s.
  • Wanneer het mogelijk is om het met onderdelen op te lossen zullen we deze zo spoedig mogelijk nasturen. Onze klantenservice zal je hiervan dan op de hoogte stellen.
  • Wanneer het mogelijk is om het met onderdelen op te lossen zullen we deze zo spoedig mogelijk nasturen. Onze klantenservice zal je hiervan dan op de hoogte stellen.
  • Indien er een vervangend artikel toegestuurd moet worden, krijg je van ons per e-mail aanvullende retourinformatie toegestuurd. In zo’n geval hoef je de portokosten voor de eventuele retourzending ook niet zelf te betalen. De klantenservice zal je deze informatie verstrekken. Je stuurt ons dan eerst het defecte/verkeerd geleverde artikel toe met het verzendlabel en een formulier met je bestelnummer, waarna we bij ontvangst hiervan het vervangende artikel weer naar je terugsturen.
  • Graag het product/de producten correct inpakken. Dat wil zeggen: in de onbeschreven en onbeplakte originele productverpakking en vervolgens in een stevige en nette oververpakking.
  • Wij zullen natuurlijk te allen tijde ons uiterste best doen om dit soort onvolkomenheden te voorkomen.
  • Een eventuele terugbetaling vindt doorgaans plaats binnen 3 werkdagen na ontvangst van het retour gestuurde product.
  • Voor de terugbetaling wordt gebruik gemaakt van dezelfde betaalmethode als waarmee je de aankoop hebt voldaan, tenzij je instemt met een andere betaalmethode.